BusraKayalar Meowduman Halil İbrahim çok hoşuma gidiyor ☺️Bu arada aynı haftadayız kızım olacak nasipse ismi Azra olacak 😇
ebrulegarci Meowduman bizde 37 hafta olduk hâlen isim bulamadık oğluma hastane çıkışı için para verdim öyle kaldı boşta yetişmeycek gibi bu geceden sonra 20 gün kalıyor doğuma bu uygulama da isimlere bakıyorum hep aynı aynı 🤦🏻♀️
Meowduman ebrulegarci aynen bende öyle ortada isim olmadığı gibi isimli hastane çıkışı sordum 20 gün diyolar bende vazgeçtim yetişmeyecek diye😂
zuleyhasamet-11 Meowduman Benimde oğlum olacak inşallah:) Ben Eymen dedim babası Aras dedi EYMEN ARAS olacak ❤️
bebetonunannesi16 Meowduman berkay ve berkcan ismini çok istemiştim olmadı eşim başka isim isteyince kıramadım ama bi oğlum daha olursa kesinlikle berkay yada berkcan koycam tavsiye ederim🤗😁
Krnn1 Meowduman post açılmadan daha dedim ki kesin erkek ismi bulamadı😂 aynı durumdayız içime sinen kesin bu olsun dediğim bir isim bulamadım 32. Haftaya geldik. Artık doğduğunda allahtan vahiy gelmesini bekliyoruz