Gizem1812 kaçıncı denemen peki canım? Yani önceden deneyip test yapıp sonra morlain bozulduysa bence bekle. Ama ilk denemense bir test alıp yapabilirsin ama sonuç ne olursa olsun moralin bozulmayacaksa yap. Belirti vs hissettin mi? Ben de gebe değilim deneyimim yok sadece ordan burdan okudiklarimla yazıyorum