Zzzsss ben de kararsızım ama adet gecikmesini beklemeden test yapıp negatifi görünce pişmanlık duyuyoruz bu kez kendimize de eziyet etmeyelim bence en güzeli adetin gecikmesini bekleyelim :) rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin inşallah en kısa zamanda ❤️