Marsmelow Sinem94 burayı okumak bana zevkli geliyor. Strese de girmiyorum ama aklımdan da çıkaramıyorum. Bu engelse artık yapacak bişey yok 😄
Sinem94 Hulo2105 aynı gibiyiz bir gün var aradaa ben gecikmeyi bekliyecem bekleyebilirsem tabi 😁 agustosta kimyasal oldu korkuyorum artik
Ernes Merhaba exagyn fitil kullanıyorum geçen hafta fitil ile birlikte kanamam gelmişti doktora sordum yerleşmiş olan enfeksiyonu döküyor demişti ve bir hafta sonrasında iki üç damla kan gelmiş sizce yerleşme kanaması mı yoksa fitil kaynakli mı
Marsmelow Ernes bende fitil kullandım ama kanama olmadı. Hatta kanama görülürse doktora danışın yazıyordu sanki. Üzerine zaman geçtiyse fitille ilgili olmayabilir.
busranne96 Marsmelow Olaya şöyle bakın derim. Burada çogunluk umudumu kestigim ayda hamile kaldım yazıyor. Suan sizde umudunuzun kalmadıgını söylüyorsunuz. Ve insallah bu ay hayırlı güzel haberi alırsınız 🌸
Sinem94 Marsmelow bana da zevkli geliyor bir de ben burda çok bilgilendim uygulama öncesi pek bişey bilmiyomuşum yani 🙈 stres yapmadan da olmuyo olumlu düşünerek başederiz bence ya
srny Hulo2105 benim 8 i. Bizim de ilk denememizdi reglime 5 gün var erken gebelik testi yaptım bugün ama negatifti :(
Gizem1812 Benim de olasi regl gunum 8i. 11ine de kesin regl tarihim. Cok sabirsizim :) 2 kez erken test yaptim negatif cikti :(
busranne96 Gizem1812 Benimde olası 6 kesin 11… bekliyorum bende🫠 Ben eger regl olmazsam 13 ü gibi test yapmayı düşünüyorum. Sende öyle yap derim suan cok erken bence
Marsmelow busranne96 İnşallah çok teşekkür ederim güzel dileklerine 🌸🌸🌸 Hep beraber güzel haberler verelim inşallah
Gizem1812 busranne96 beklemek cok zor :) simdi bu programi indirdim bi de gidip test almamak icin zor tuttum kendimi. Herhangi bi belirtimde yok :(
busranne96 Gizem1812 benimde belirtim yok canım üzülme illada belirti olacak diye birsey yok. Benim kuzenim 4 aylıkken ögrenmişti. Adet dğzensizliğide oldugu için anlamamış🫠🫠