busranne96 Kızlar kimler bebek bekliyor bu ay ve kaçıncı denemeniz? Stresle başa çıkabiliyor musunuz? Benim 2.denemem bu ay.stresle temizlik yaparak başa çıkıyorum 🥴😄
Hilal1407 busranne96 bat 14 bende beklemedeyim bu ay çatlatma iğnesi oldum hayırlısıyla tutmuştur umarım
kirpapatyasi0 busranne96 bende merakla bekliyorum kızım 3. Ayda olmuştu bakalım bu bebiş ne zaman olacak 😊
Hulo2105 Benim de 25 i bakalım ne olacak sabırsızlıkla bekliyorumm reglden önce erken test yapmayı düşünüyorum o kadar bekleyemem 😂😂
busranne96 Hulo2105 Bende erken test yapmak istiyorum ama geçen ay erken yapmıstım negatif cıktı hemen arkasından regl oldum o yğzden bu ay tam regl günümü bekleyip test yapmayı düşünüyorum🙃tabi o zmana kadar nasıl sabredecegimide bilmiyorum 🫠🫠
Sinem94 Hulo2105 aynı gibiyiz bir gün var aradaa ben gecikmeyi bekliyecem bekleyebilirsem tabi 😁 agustosta kimyasal oldu korkuyorum artik
srny Hulo2105 benim 8 i. Bizim de ilk denememizdi reglime 5 gün var erken gebelik testi yaptım bugün ama negatifti :(
busranne96 kirpapatyasi0 masallah 🥰 geç olsun güç olmasın diyoruz ama hemende istiyoruz 🙈çok zor beklemek çoook
Hulo2105 busranne96 bizim ilk denememizdi çokta istiyoruz ve aşırı sabırsız biriyim 15-20 gün daha nasıl sabredicem bilmiyorum günler geçmiyor sanki 😂
busranne96 Hulo2105 benim 2. denemem ilk ay bende cok sabırsızdım ve sonucu alıncada cok üzüldüm ama insallah sizin oyle olmaz . İlk denemede hamile kalanların hayranıyım 🙈
kirpapatyasi0 busranne96 maalesef beklemek insanı dahada sabırsızlaştırıyor 2 ay önce düşük yaptım birdaha olur diye korkmuyor değilim de 😊