Senadgo verdiler yavrum ama suyum tamamen gelmişti işte hastaneye gittiğimde sabaha kadar hiç açılma olmadı 2 cm ile kaldı gündüz ben ısrar ettim suni takın diye taktılar ama hayatımda böyle bir acı hissetmedim ben 1 saat ancak dayandım çıkarın diye yalvardım doktorumu aradık muayedeydi o saatte. 4 kilo ve üzeri olunca sezeryan talep edebiliyorsun, sezeryan olcam ben dedim zaten doktorum gel alalım diyordu ama ben normal diye ısrar ediyordum suyum gelmeden önceye kadar 🙃