Senadgo Egemen_ozgur_annesi ya iyi cesaret etmişsin maşallah 4 kiloyu doğurmak hiç kolay mıı bi de suyun falan bitmesine rağmen, işte insan sonuna kadar vazgecmek istemiyor sen elinden gelenin fazlasını yapmışsın hayırlısı böyleymiş sağlıklı olsunlar da 🙏🏼
Egemen_ozgur_annesi Senadgo çok şükür sağlıklı 4 buçuk yaşında şimdi🥰 ikinciye de 32 +4 haftalık gebeyim Allah yavrularımızın sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Pineapplee Senadgo ay bende 38 i geçmek istemiyorum diyordum eksik dilek dilemişim 🤦🏻♀️ Bebeğin plesantasi erken yaşlanmaya başlamış 2 hafta içinde doğurmazsam en gec 38. Haftada suni sancıyla normal doğurmayı deniycem🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Senadgo Pineapplee yaa ağzımızdan çıkanlara ne kadar dikkat etmemiz gerekiyor aslında dimi ben de o yanlışı yapıyorum 😟 inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişin 🙏🏼
Glsm_94 Senadgo ben 37 deyim doktor en fazla bı hafta daha bekler gelir hazır ol dedi 😂😂 inşallah haftaya dogurcam
Glsm_94 Senadgo ultrasonla baktı aşağıya yerine yerleşmiş alttan muayene de etti 2 cm açıklıkta var oyuzden dedi
Glsm_94 Senadgo hadi inşallah bende senden bekliyorum bide benden önce dogururmussun haber ver bana 😂
Senadgo Glsm_94 ben de öyleyim biliyo musun gecen hafta sancım falan oluyordu son günlerde hamile degil gibiyim neden anlamadım yalnız degilmişim demek
Glsm_94 Senadgo yok yok değilsinn vajinamda baskı falan hissediyordum şimdi yok rahatladım haraketlerinde de sanki azalma var öyle canımı yakmiyo artık