Aysenur2646 Senadgo bence ne zaman isterlerse o zaman geliyorlar benim erkek bebeği olacak tüm arkadaşlarım 38i zor gördü ben kızımı 41. Haftada doğurdum hatta o kadar ağrı sızı yoktu ki yatışım yapılmasa doğmazdı heralde 😅 Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz. 🥰
onelastgoodbyy Senadgo 37 bitecek bizim de.. haftaya kontrol var bakalım baş geliş oldu mu 🙄 yan yatıyor bence hala oğluşum 😂😂 hiç gelesi de yok 😀😀
_canlarim_123 Senadgo oğlum 39+4 de doğmuştu şimdi kızıma 38+0 ne gelen var ne giden sadece hafif kasik ağrılarım var ara ara bir an önce dogursam sıcaklarda çok zormuş 🙄
Senadgo _canlarim_123 benim de kızım 39+1 de dogmustu hiiiç böyle acele etmiyordum cünkü şubattı ama şu an sıcaklar mahvediyor insanı
Ezgican- Ela03 hep söylenen şeyleri yapıyorum ama hiç etkisi yok bana malesef o yüzden suni sancı alıcam yarın daha fazla bekleme süresi kalmadığı için
Fundaaaaa Senadgo sızıntı olarak gelmiş asla farketmedim doktor da duşta yada tuvalette gelmiştir dedi 🙊
nfssultan1 Mrvbebk Hayırlısı olsun hakkımızda bende normal doğuma kendimi çok odakladım sezeryan gözümü korkutuyor ama işte olacağı varsa bir şekilde oluyor siz kaç haftalıksnz ne kadar geriden geliyor
Mrvbebk nfssultan1 37+ 4 üz 2 hafta geriden geliyor karın çevresi biraz zayıf olabilir dedi doktor 36+6 da 2650 gramdı ama bende normal doğuma odaklanmıştım çok ama nasip değilmiş yani napalım
Senadgo Fundaaaaa ben de bundan korkuyorum duşta bile 3-4 dk dan fazla kalamıyorum sanki o an gelecekmiş gibii demek ki gayet olabiliyor böyle şeyler