Senadgo oglumun biri 39+3 de biride 40+3 de dogdu. Ikiside kendi geldi 🥰 40+3 de dogandan çok cekdim son 1 ay kala yalanci sancilar falan. Dogucak sanirdim hep.ama dogmadi.sunu sanci vericekleri gunun gecesi suyunu patlatti ve kendisi gelmeyi tercih etti surpriz yaparak 🤪 smdi kizim olacak bizi ne bekliyor hic bilmiyorum 🥰