Sigaranın aşığı denilecek kadar çok seviyordum hala da çoook seviyorum . Normal sigara yerine günde 2-3 tane ıqos heets sigaralardan içiyorum . Onu da tabiki zararları çoktur eminim ama katran zifir olmadığı ve kağıdı yanmadığı tütünü ısıttığı için eminm daha az zararlıdır. Onu da en yakın sürede sonlandıracağım insallah🥹