Ae1226 Gebeliğimin 33. Haftasına kadar kullandım eski düzende, sonra geç oldu ama bebeğime bu kokularla yaklaşmak istemedim doğduğunda. Ve bir anda bıraktım, (10 yıllık içiciyim), 36+2 de doğum yaptım 3 gün önce ve bebeğimi küveze aldılar beni taburcu edip. Hızlı solunum yaptığı için. Şuan o kadar üzülüyorum ki, keşke nefsime en başından hakim olsaydım da evime onunla dönebilseydim. Allah yardımcınız olsun sizinde. Anlattım çünkü belki yardımcı olur.