Kimbilirden yani seni teşvik amaçlı söylemiyorum ama gebeliğim boyunca bende içtim. Bırakma süreci yaşadım bir hafta kadar benim için zorlu bi süreçti yataktan kalkamaz yemek yiyemez hale geldim gerçekten çok bırakmak istedim fakat doktora gittiğimde kan değerlerimin çok düştüğünü bebeğin suyunun azaldığını söyledi , bende durumu anlattım elbette ki bırakmam gerektiğini fakat yemek yememin çok önemli olduğunu o yüzden bu süreci atlatana kadar 3-4 tane içebileceğimi söyledi. Ve bende hamileliğim boyunca çok üzülerek söylüyorum bırakamadım , doğum yaptım bebeğim çok şükür sağlıklı. Tekrar söylüyorum seni teşvik etmek amaçlı söylemiyorum ama beslenmen ve stres yapmaman gerekiyor💕