Sarilale Gzmnrr zaten genelde 1 gün kalınıyor aksi bir durum olmadıkça. Bende 2 takım götürmeyi düşünüyorum ama elbise istemiyorum bu tarz takımlar daha rahat geliyor banada
Sarilale Bet-53 bende o yüzden kesin 1 tane siyah alacağım kanama falan oluyor siyah daha rahat olur diye. İlk fotoğraftaki banada güzel geldi bende almayı düşünüyorum ☺
Nazendehanim Sarilale ben de gecelik olsa daha iyi sanki pansuman dikis kontrol falan olacak ya daha rahat gibi geldi
Sarilale Nazendehanim elbise olanlardan mı bahsediyorsunuz? Bir tane böyle takım kesin alacağım ötekini elbise mi yoksa yine takım mı diye düşünüyorum. Birde sezaryen olacağı için elbise daha zor olmaz mı komple alttan açmak yerine bunlarda çok az indiririm diye düşündüm 🙄
Sarilale marnus sağol valla bende kesin alacağım bu takımı. Bende eskiden s gidiyordum ama çok kilo aldım hamilelikte şuan imkansız s en büyük beden neyse onu alacağım. En büyük beden bile bana olmaz gibi geliyor eşim abartma diyor ama bilmiyorum 😁
Sarilale Ela-123 bende hamilelikten önce s giyiyordum şuan en büyük beden neyse onu alırım rahat olsun diye l falan alırım diye düşünüyorum ☺
Sarilale bsrydnn tabiki öyle bende sırf rahat etmek için istiyorum ilk attığımı alacağım büyük ihtimalle
Sarilale Pineapplee ayyy aynı kafadayız o yüzden siyah seviyorum hem ka falan dediğiniz gibi belli olmaz hemde bu göbüşe bacağa beyaz giymek istemiyorum eskidendi öyle beyaz beyaz giyordum şimdi bir süreliğine siyahlara geçtim 😁😁
Nazendehanim Sarilale evet elbiseyi kastettim , sezaryan kısmını bilmiyorum valla aklıma ilk gelen pansuman alt muayne vs olduğu için öyle söyledim ,sezaryan olanlar ne dediyse onu yap . Sectiklerin model olarak çok güzel sonradan da kullanılır
Sarilale Pineapplee inşallah inşallah doğum yapayım sonra hemen sağlıklı beslenme korse yeşil çay hepsiyle fazlasıyla samimi olacağım 😁😁
Sarilale Nazendehanim ben sezaryen diye böyle düşündüm zaten ama normal doğumda elbise dediğin gibi çok çok daha rahat okur zaten☺ bende çok beğendim birde sonrada kullanırım dediğin gibi güzeller çünkü ☺
Aybigesrky Ben ilk resmin kirmizisindan aldim ama dpgumda alt ust zor olur elbiseli al diye onerdiler birde her ihtimale karsi elbise model adim
esmom07 İlk düğmeli olan modelden aldım lacivert ve bordo onu düğmeli olması emzirme için falan hoş geldi ve evde de giyilir hastane de de bence
Sarilale esmom07 bende beğendim hem düğmeyi açıp emzirmek kolay olur hem evde giyerim banada tatlı geldi birde rahatlık önemli sonuçta ameliyat oluyoruz bununla rahat ederim diye düşündüm