Sarilale bende bi önden düğmeli pijama takımı, bi alt-üst hamile pijama bi de gecelik sabahlık takım aldım suwen’den. Aslında gecelik türü almayacaktım.
Ama herkes gecelik-sabahlık mutlaka öneriyor. Doğumdan sonra sezaryen olsa dikiş kontrol ediliyor normal olsa alttan bakılıyor. Pijamayı giy çıkar ilk etapta zor oluyor diyorlar.
Suwen’de çok güzel bi gri gecelik-sabahlık ve aynı şekilde pijama takımı var. İkisini de aldım set yaptım kendimce. Kumaşı inanılmaz yumuşak ve güzel rengi açık ama iç göstermiyor. Çokta kaliteli duruyor üzerinde insanın.