Sarilale Kızlar hastane için takım alcam ama ben lohusa takımı sevemiyorum böyle takımlardan alsam olur mu sizce sizler neler aldınız. Ben düğmeli olan değilde 2. Resimdeki içi askılı olan sabahlıklı takımı çok beğendim m olur mu sizce bunlar
Asyaalin Sarilale ben o ikinciyi almıştım iade ettim kumaşı naylon resmen berbattı🤭 bence pamuk olması lazım terliycez bebek temas edicek vs.
durumoms2 Sarilale bende lohusa takımları sevmediğim için uzun kollu düğmeli takım aldım çarşıdan fiyatları eski fiyattı aldım geçtim. İlk attığın siyaha bende bakmıştım çarşıda bulamasaydim onu yada kirmizisini alcaktim.
Ela-123 Sarilale 1. Resimdekini trendyol elitoldan almıştım fakat güneşten ağarmış ve üzerinde delikler vardı iade ettim .yani fotoğrafdaki gibi güzel de durmuyordu.
Sarilale PapatiA 1. Resimdeki kalın zaten birde çok sıcak bir yerde yaşıyoruz doğum önümüzdeki ay üşümem diye düşündüm☺
Sarilale durumoms2 bende hiç sevmiyorum o takımları. Bu siyahı alacağım bedenini nasıl ayarlayacağım onu bilmiyorum. Birde kaç tane takım almam lazım olur elbise almalı mıyım sezaryen olacak🙄
Sarilale Ela-123 Bende trendyoldan baktım ama gidip gecelik satılan bir mağazadan da alırım o sorun değil. Önemli olan olur mu bu takım hangi beden almalıyım ve kaç takım almalıyım elbise tarzı gecelik almalı mıyım aklımda deli sorular 🙄😁😁
Gzmnrr Sarilale sezaryenin kesiği ile pijamanın lastiği çok farklı yerlerde rahatsız olurum diye düşünüyorsan olmazsın merak etme çoğu kişi sezaryende de pijama takımı giyiyor yani
_sanslianne_ Sarilale ben ilk doğumda sezeryan oldum normal pijama takimi aldım dikiş yerleri çok aşağıda pijama denk gelmez yani sadece dar seçmeyin rahat edeceğiniz bir beden alın bu doğum içinde trendyol elitol dan gri renkli olan düğmeli takimi aldım yeri çok güzeldi
Ela-123 Sarilale aldığınız mağazanın kalıpları nasıl ona bakın ben pijama da 1 beden büyük tercih ediyorum göbeğimi sıkmaması için
Delimavi Lohusa takımlarını beli daha rahat oluyor ama canım bunlar biraz kasabilir seni. lcw ye bak dream bölümünde çok daha güzel takımlar var.
Sarilale Gzmnrr zaten genelde 1 gün kalınıyor aksi bir durum olmadıkça. Bende 2 takım götürmeyi düşünüyorum ama elbise istemiyorum bu tarz takımlar daha rahat geliyor banada
Bet-53 Sarilale mutlaka siyah bi takımın olsun ben bir tane ilk fotoğraftakinden aldım kanaman olduğu için ne olur ne olmaz ilk doğumdan sonra giyersin bir de beyaz aldım onu da 2. Gün giymeyi düşünüyorum
Sarilale Bet-53 bende o yüzden kesin 1 tane siyah alacağım kanama falan oluyor siyah daha rahat olur diye. İlk fotoğraftaki banada güzel geldi bende almayı düşünüyorum ☺
marnus Sarilale Trendyoldan bunu aldım ben. Siyah inci marka sixin modelin cepsizi. Normalde s giyerim doğum için large al dediler l aldım ben
Sarilale marnus sağol valla bende kesin alacağım bu takımı. Bende eskiden s gidiyordum ama çok kilo aldım hamilelikte şuan imkansız s en büyük beden neyse onu alacağım. En büyük beden bile bana olmaz gibi geliyor eşim abartma diyor ama bilmiyorum 😁
Sarilale Ela-123 bende hamilelikten önce s giyiyordum şuan en büyük beden neyse onu alırım rahat olsun diye l falan alırım diye düşünüyorum ☺
bsrydnn Sarilale ben ilk uzun kollu olanın yarım kollu sortlu versiyonunu aldım lcw den cok memnunum asırı rahat gayet de haatane için uygun senin rahatlıgın önemli
Sarilale bsrydnn tabiki öyle bende sırf rahat etmek için istiyorum ilk attığımı alacağım büyük ihtimalle
Pineapplee Sarilale bence çok iyi yapmışsınız çok güzeller rengi de siyah almakla iyi yapmışsınız kan yada süt lekesi falan olsa çok belli olmaz hemde siyah bizi zayıf gösterdiği için daha güzel hissederiz içinde 😂
Sarilale Pineapplee ayyy aynı kafadayız o yüzden siyah seviyorum hem ka falan dediğiniz gibi belli olmaz hemde bu göbüşe bacağa beyaz giymek istemiyorum eskidendi öyle beyaz beyaz giyordum şimdi bir süreliğine siyahlara geçtim 😁😁