Koyma ya, allahın emri değil ya 🙂
Bizde henüz isim konusu açılmadı. Kayınvalidem pazartesi gibi gelecek köyden inşallah. Ama ismini koydurtmak isteyeceğini sanmıyorum. Hiç öyle bir insan değil. Zaten eşimde annelerin adını koymak istemiyor kız olursa. Erkek olursa babasının adını koymak istedi bir ara. Babasıda dedi ki ben istemiyorum 😃 ne o öyle baba torun baba torun hep aynı isimler. Biraz değişiklik yapın dedi, tam benim kafa 😃 iki cinsiyet içinde isim düşündük yani bakalım bi belli olsun da ismiyle sevelim inşallah 🙂