Kızım olsaydı kayınvalidemin ismimi koyacaktım, Zeynep. Hemde kendi isteğimle, onun hiç öyle bir talebi olmadı. Ama Zeynep benim en sevdiğim kız ismi 🙂 Bu konuda şanslıydım yani , ayrıca kayınvalidemi de seviyorum sorun olmazdı onun ismini koymuş olmam 🙂 ama oğlum olacak, şimdi erkek ismi aramam gerekiyor 😂😂