aselnur Vefat etmiş insanın ismini koymak hiç doğru deil o bebeğe seslendikce o kişi mezarında rahat edemiyormus die duydum biraksinlar ölmüş insanın ismini dualarda dile getirsinler bence
Mine aselnur bi de ben ismin anlamına dikkat ederim ismin anlamı da isyan eden demek isim hazır diyince konu bi daha açılmadı neyseki