aslansmommm özele gıdıorsanız olabılır ben devlete gıdıorum pazartesi tekrar kontrol var son anda bile donen bebekler gormus ler ondan bekletıorlar ole söledı devletteki dr ama dusuk bı ıhtımal tabı benım. Özeldeki dr da son ana kadar beklıcez dedi bılmıorum