Yok kızlar yine makat geliş dönmemiş hala iki hafta sonra 37 de hala dönmediyse sezaryen tarihi vercem dedi suyu yeri azalacağı için dönmesi zor dedi o haftadan sonra 🤦🏻♀️ Döndürmek için hareketler var yapayım mı dedim tehlikeli önermiyorum dedi ben normal egzersizlere devam edicem tabi ama artık işimiz tamamen Allahın takdirine kaldı en hayırlısını versin rabbim yapcak bişey yok ama benim gibi 35den sonra dönen var mı bana bi umut olacak hikayeler varsa paylaşın lütfen 🥰 haftasıyla uyumlu dedi bir de boyunu unuttum sormayı ama kilosu 2550 ymiş normal herhalde sizlerin kaç 😊