Kubgkm ya benim belim çok kötüydü karnım çok sertti ayakta duramıyordum vajinada batmalar falan çok kötüydü. Doktorda daha haftan değil ama çatı muayenesi yapmak zorundayım emin olmam gerek dedi. Hatta nst ye yolladı. Bu da haftan değil ama mecburuz sorunu anlamamız lazım dedi. Yani her şeye mecbur kaldı. Çünkü onun önceki gecesi vajinada bıçak batmalari kasılmalar evde bagirmalar yani baya doguruyorum sandık. Meğer idrarda kum varmış o yapmış hepsini.yoksa daha doğum hakkında konuşmadık yalan yok genelde sezaryen yapıyor ama normali de görüyorum. 40-41 e kadar bekleyip mecburi sezaryen çok oluyor paylaşımlarindan biliyorum. Umarım öyle bir şey olmaz