Kubgkm Nskyhn biraz kendini toparla kötü yorumlar doğum videoları izleme 38 den sonra yine git çatı muayenesine sakin kalmaya çalış ondan sonra karar ver bebeğin ve senin için en güzeli normal doğum ama tabiki en son kararı sen vereceksin hakkında en güzeli neyse o olsun
Nskyhn Kubgkm haklısın canım eşimde sürekli öyle diyor ben de kendimi sürekli alıştırmaya çalışıyorum
Nskyhn Kubgkm ya benim belim çok kötüydü karnım çok sertti ayakta duramıyordum vajinada batmalar falan çok kötüydü. Doktorda daha haftan değil ama çatı muayenesi yapmak zorundayım emin olmam gerek dedi. Hatta nst ye yolladı. Bu da haftan değil ama mecburuz sorunu anlamamız lazım dedi. Yani her şeye mecbur kaldı. Çünkü onun önceki gecesi vajinada bıçak batmalari kasılmalar evde bagirmalar yani baya doguruyorum sandık. Meğer idrarda kum varmış o yapmış hepsini.yoksa daha doğum hakkında konuşmadık yalan yok genelde sezaryen yapıyor ama normali de görüyorum. 40-41 e kadar bekleyip mecburi sezaryen çok oluyor paylaşımlarindan biliyorum. Umarım öyle bir şey olmaz
teacherozlem Nskyhn ben 21 haftalık hamileyim benimki de sertleşiyor bazen karnımın alt tarafında normal değil mi andı vs yok ama
Conger Mervestark hala devam ediyorsa gitmenizde fayda var rahim ağzı uzunluğunuzu ölçüp nst ye bağlarlar ben de 26 haftalıkken aynı şikayetle gittim serum ve ilaca başladım çok erken olduğu için
Seyma0323 Conger canim bisey sorabilirmiyim, kasılma nasıl bişey? Karın sertleşmesi ve ağrı ile beraber oluncami? Ben 25+2 ve ara sıra karnım çok sert oluyor ama ağrım falan olmiyor.. doktorlar normal diyor
Conger Seyma0323 karnın her zaman sert olmasında sorun yok canım o kasılma olmuyor rahim büyüdüğü için normal.Kasılmada bebek bir anda sürekli bir tarafta toplanıyor ve taş gibi oluyor karnınız bende kasıklarda sancı dayanılacak gibi değildi nstye bağlanınca da kasılma çıktı zaten ilk gebeliğim çok korktum ciğer geliştirici iğne de yapıldı😔
Seyma0323 Conger Çok geçmis olsun canim🙏 Insallah hayirlisiyla vaktinde bebeğimizi kucağımıza alırız🥰 Benim bazen bir kaç saat sert kalıyor ama herhangi bir ağrı yok, ağrı ile eşlik ederse demekki kasılma oluyormuş. Benimde ilk bebeğim pek bilgim yok
Conger Seyma0323 inşallah canım❤️Bir anda toplanıp gevşemiyorsa sürekli bu durum tekrar etmiyorsa normal korkmayın sertleştiği zaman yatıp dinlenmekte fayda var en iyi dinlenmek geliyor zaten😊
Seyma0323 Conger aynen öyle canim zaten herhangi bir ağrı olmiyor, hamile kalmak ayri bir dert hamile olmakda🤣🙏
Meryy69 Mervestark kuzum benim 32 den sonra özellikle hep öyle oldu hastanede erken doğum vs dediler am erken doğum engelleyici hiç bir şey kullanmama rağmen 38 e girdik elhamdülillah dikkat et gittiğin hastaneye bazen çok yoruyorlar
Conger Seyma0323 bir aşılama üç tüp bebek tedavisi sonucu hamile kaldım elhamdulillah ama zorlu süreçler insan korkuyor en ufak bir şeyde😊
Seyma0323 Conger bende ayni şekil canim hala korkmuyorum değil, Allah sağ sağlam kucağımıza almaya nasip etsin🙏