Elif_korkmaz38 denizasigi bizde aynı durumdayız canım 28+6 haftalık başı yukarıda doktorumda döneceğini söyledi inşallah öyle olur
Sevim2211 denizasigi benimde ayakları aşağıdaydı yeni dönmüş normale ama zaten bu haftalar içeride gezdiği için sıkıntı yapma boşuna strese girme döner o doğuma kadar
denizasigi Sevim2211 donmesi bir şey değil de erken doğum riskinden korkuyorum.. zaten nornal doğum için yanıp tutusmuyorum:))