Miniikmucizemm denizasigi Bende iki gün önce kontrole gittim 26+4 te makat pozisyon dedi ileriki haftalarda dönebileceğini söyledi. İlaç falanda kullan demedi🙄
denizasigi Miniikmucizemm bana sordu baskı hissediyor musun rahiminde diye , ben de bazen dedim o da tedbir amaçlı fitil yazdı
durumoms2 denizasigi erken doğum riskim var benimde 31. Haftalıkken başladım progestan kullanmaya şimdi 35+2 olduk dün bitti ilacım tekrar almadım banada 36. Haftaya kadar kullan dediği için.
mertveannesi2211 denizasigi 27 de basasagi dönmüştü 28 de gittim ayakları asagidaydi rahim ağzına falan da baktı kapalı erken doğum riskinde yok şuan dedi bana yerleri de olduğu için sürekli dönüyorlar şu an
denizasigi mertveannesi2211 evet doğru benim Bayadır öyle ama hep ayaklar aşağıda dönmüyor. sevdi yerini 🥲 plesentaya yapismis yaşıyor orda
Beyza001 Sevimli87 sıkıntı yaşadınızmı benimde bebiş ters 33 haftadayım geçen hafta erken doğum riskiyle hastanede kaldık şimdide hareketleri çok canımı yakıyor böyle sıkıntılar yaşadınızmı aceba
Sevimli87 Beyza001 şuan en sıkıntı yaşadığım şey hareketleri. Uykular da haram oldu zaten. Sabır çekiyorum.