Benim yaklaşık 1 yıl önce 28 küsür çıktı gittiğim prof doktor çok korkuttu beni tekrar gel ilaç yazıcam dedi sonra ne olduysa ben gidemedim. 15 gün önce gidip tekrardan hormon testi yaptırdım 24 çıktı prolaktin. Doktor biz bunu yüksek kabul etmiyoruz. Adet düzensizliği ve beraberinde göğüslerden süt gelmesi varsa bir sorun teşkil ediyor rahat olun dedi bana doçent doktor. Ve bu hormon çok fazla inip çıkabilen bir hormonmuş stres endişe bunun gibi durumlar bile tetikliyormuş. İnternetten prolaktini düşüren yiyeceklere bak onları tüket ve stresten uzak dur canım kafaya takma tabi doktora da mutlaka git ilaça başlaman gerekir senin baya yüksek