Hipofiz bezinde bi lekeden dolayı prolaktinim yüksek çıkar hep 150-200 civarı. İlk evlendiğim zaman ilaca başladım doktor bana geçici kısırlık değerin düşmeden hamile kalamazsın dedi psikolojik olarak çok etkilendim ama Rabbimin işi o ay hamile kalmışım. Kızım doğdu 2 yaş bitti 3 e girdik Haziranda ve ben ihmal edip bir türlü doktora gidip baktırmadım prolaktine ve doğumdan sonra regl’im düzene girmedi hep düZensiZdi. Ve 11+3 haftalık hamileyim şu an ve tamamen sürpriz oldu bize hiç beklemiyorduk. 7 haftalıkken mide bulantısından şüphelenip test yaptım. Yani çok uzattım lafı ama demek istediğim hiç korkmayın prolaktinim yüksek çıkması hamile kalmaya engel değil. İnanın öyle olsa benim çocuğum olmaz çünkü bu hastalık bende yeni değil 5 senelik bi geçmişim var ve ilaçlarımı asla düzenli kullanan birisi değilim. Allah isteyen herkese sağlıklı güZel evlat nasip etsin ❤️