emirtosveannesi Belinay0922 yüksek değerin benimde yüksekti hamile kalamazsın dedi doktor 1 ay dostinex kullandım ertesi ay hamile kaldım
Elif0111 Belinay0922 prolaktin hormonum yüksekken adet gecikmem oluyordur. Hatta çok yüksek olduğu dönemde 1 ay adet göremedim. İlaçla düzeldi şuan hamileyim
Tufu Belinay0922 bende hic stres bitmiyo valla Rabbim nasip etder insAllahda Ruhumuza sifa olur bebbisler