Fundaaaaa Brsn2525 inşallah kızsa Açelya koyacağız ama seçeneklerimiz de Almila Azra Aden Yaz Yasmin Umay Parla Defne ‘ de vardı 🥹
Melisa035 gunesligun size kötü gelebilir ama isim annemin ismi zaten ve sizi alakadar etmediğini düşünüyorum isimle ilgili bir post açılmış ve bende yazdım kızımın ismini ne koyacağımı yok kötü yok babaanne ismi vs diyerek aşağılayıcı tarza konuşmaya gerek olmadığını düşünüyorum siz modern sevebilirsiniz ben eski isimlerden hoşlanıyor olabilirim kişiye ve zevkine göre değişebilir bu durum uyarmak falan hoş bir tabir değil size normal geliyorsa bende uyarıyorum o halde ben bunu koymayı istiyorum siz farklısını koyarsınız …
gunesligun Melisa035 amacım incitmek değil. Bazen eski isim olunca çocuk arkadaslarının içinde kendini kötü hissedebiliyr. Evet beni ilgilendrmiyr. Haklısınz. Güle güle doğurup güle güle büyütün inş. Herşy gönlünzce olsun
ogrtmnanneee Melisa035 İnsanlar modernite peşinde koşmaktan hepsi biribirine benzeyen abuk subuk isimler doldu ortalık . Meliha içi dolu dolu söylenişi de hoş bir isim bence 👍🏻 Bizde Gülce düşünüyoruz belki başına da Bir isim daha ekleyebiliriz 🌸
Melisa035 gunesligun incinmedim zaten sadece gereksiz geldi karışılması ki ben posta koyacağım ismi yazdım koyabilir miyim yazmadım beğenmemeniz beni çokta alakadar etmiyor ama sizde hamile bir bayanın koymak istediği ismi beğenmiyorsanız fikrinizi kendinize saklayıp bizede saygı duymuş olursunuz .. Teşekkür ederim Allah hepimize hayırlı doğumlar ve sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah…
Melisa035 ogrtmnanneee sağlıkla gelsin inşallah prenses adıyla büyüsün kuzucuk çok güzel bir isim düşünülmüş diğer konuya gelince de aynen öyle ve herkes modern isim sevecek diye bir kaide yok Allah sağlıkla sıhhatle kavuştursun inşallah hepimizi benim çocuğum ve ben eşimle böyle bir karar verdim ama bazı insanların burnunun maşallahı var her yere sokmaya bayıldıkları için gereksiz karışma iç güdüsüyle herşeye yorum yapıyorlar sen beğenmiyorsan başka bişey koy kardeşim yani sanane benim çocuğundan veya isminden senden izin isteyen mi oldu .. çok teşekkür ediyorum 🥰
Defneazra Ne kadar değişik isimler çıkmış ya 3-4 harfli hepsi şaka gibi ilerde nasıl bir nesil olacak çok saçma isimler koyuluyor bana göre yazık o ismin hesabını anne baba verecek öbür dünya da modernlik ne çok ön plana çıkmış
Fundaaaaa Geçen gün instagram da bir posta denk geldim kızlar çocuklara bir göbek adı koyup hiçkimseye söylememek gerekiyormuş büyü vs. Yapılmaması için büyü yaparken tam ad verilmesi gerekiyormuş o söylenmeyen isim de çocuğu koruyormuş tutmuyormuş büyü ilk defa duydum ne kadar doğru bilemedim
Alyaa18 Melisa035 eski isim tarzi senin kendi ismin daha modern mesela melisa daha güzel isim yani ilerde cocukta üzülür belki bence farklı isim koy ama yine sen bilirsin yada melihada istiyorsaniz yanına birde daha modern bir isim koyun bence yine kendi cocugunuz siz bilirsiniz ilerde adını begenmesse hatırlarsın yazdığımı
Melisa035 Alyaa18 dediğiniz gibi benim çocuğum benim kararım beğenmezse de değiştirsin yani sorun yok ben posta yorum yaptım size bunu koymalı mıyım diye fikir vermenizi istediğimi veya sorduğumu hatırlamıyorum… Meliha koyucaz dedim koyabilir miyim demedim bence iyi okuyun ve insanların fikirlerine veya yazdıklarına karışmadan 1 kez daha düşünün .. çünkü haddinize değil ki onu da geçtim modern isim sevdiğimi kim söylemiş 🤔
ErdoganGamze Melisa035 Canım herkes alışmış asel, lina, mina koymaya. Eski isimler kötü geliyor. Asıl şimdiki isimler kötü anlamını doğru düzgün bilmiyorlar bile. Googlede yazan herşeye inanıyorlar. Şundan 6-7 sene sonra aseeeel diye bağırınca 10 çocuğun 9′u arkasını dönüp bakacak 🤦♀️
Melisa035 ErdoganGamze haklısın canım uğraşılmaz ama insanda sinir olmuyor değil beğenmiyorsan koyma ben beğeniyorum sanane yani 😂😂
yabadabaduu Alyaa18 kaynanalar bitti şimdi hiç tanımadığımız herşeye burnunu sokmaya meraklı insanlar karışıyorlar isimlere ne haddinize kardeşim sen işine baksana sana soran olmuş mu 🤦🏼♀️ herkesin kendi zevki bence modern isimlerin çoğu daha kötü kimse farkında değil meliha da güzel bi isim böyle boş insanları takmayın 😄🌼 @Melisa035
Alyaa18 yabadabaduu düşüncemi soyledim o çocuk büyüyünce sorar annesine meliha neden koydunuz diye elif koy zeynep koy illa lina mina olcak değil ya teyze ismi koymaya ne gerek var ilerde cocuk uzulucek yinede kendi bilir ben sadece fikrimi söyledim
Vicibici Brsn2525 Kızımın adını Ayça koyucam ama en beğendiklerimi önereyim, Belinay, eftelya, yaren, ayliz, damla, tuana, efsun, aymira, bigem, burçe ☺️
Melisa035 Alyaa18 fikrini soran olmadı kardeşim bizde bunu anlatmaya çalışıyoruz sorarsa da kızım bana soracak size değil bu kadar kafa yormaya gerek yok …
Melisa035 Alyaa18 ayrıca elif teyzemin zeynepte babanemin ismi bi fark olmucak oda ondan az hırlı değil 😂😂😂
yabadabaduu Alyaa18 ay çocuk ömür boyu bunu dert edip üzülücek hali yok ya ayrıca benimde adım eski 19-20 yaşındada şuan huriyeler nuriyeler eminelerde var ama kimse bunun için yas tutmuyor bazı isimlerin anlamları özel ve güzeldir. Şimdi ki isimlerin hangisinin düzgün bi anlamı var herkesin adı aynı artık o kadar sıradanlaştı ki insan yenilerden bıkıp eskilere yöneliyor. Sadece sizi ilgilendirmez bu durum kendi çocuğunuza isim düşünün başkasından sanane