Alyaa18 ay çocuk ömür boyu bunu dert edip üzülücek hali yok ya ayrıca benimde adım eski 19-20 yaşındada şuan huriyeler nuriyeler eminelerde var ama kimse bunun için yas tutmuyor bazı isimlerin anlamları özel ve güzeldir. Şimdi ki isimlerin hangisinin düzgün bi anlamı var herkesin adı aynı artık o kadar sıradanlaştı ki insan yenilerden bıkıp eskilere yöneliyor. Sadece sizi ilgilendirmez bu durum kendi çocuğunuza isim düşünün başkasından sanane