Ozum12 benimde klasik savunmam hep bu. Yani sevip sevmemeye alakalı değil belki bizim yöreye ait bi durum bilemem ama bizde asla anne baba adı konulmaz. Ebeveyn hep yüce görüldüğü için altını temizlediği, kızdığın, söylendiğin küçücük sana muhtaç çocuğa asla adı verilmez. Oldu rüyada gördüler koydular mutlaka ek isim koyup o isimle çağırmadan devam ederler. Bana da çok ayıp geliyor. Yani eşim gel senin annenin adını koyalım dese bile istemem. Çok gereksiz bence sanki kimbilir kimler de isimleri yaşasın diye uğraşıyorlar