-Papatya- bence böyle yaparsanız daha sert tepki görürsünüz. Hiç yapası yoksa bile sen bana sormadın bende sana sormuyorum diye inada alabilir eşiniz. Bence bıkmadan usanmadan konuşup, tavır koyup birlikte gidin nüfus müdürlüğüne. Yani eşim bana sormadan direkt kimlik çıkarsa daha inada alır bende tek dilekçeyle isim değiştiririm dur yere büyür olay. Karşılıklı dava açıp çocuk ismi değiştiririz yavrum isimsiz kalır 😅