Kısaca anlatmak istiyorum.16 haftalık hamileyim daha tam cinsiyeti belli değil dr %90 erkek dedi.Eşimle nişanlıyken konuşmuştuk isim konusunu babamın adı olsun isterim demişti bende tmm demiştim çünkü o zamanlar ailesini seviyordum ve iyilerdi ama şimdi durum çok farklı evlendiğimiz de maddi durumdan sebeb 4 ay aynı evde kaldık ailesi ile bir gün yüzüm gülmedi sürekli eşimi de beni de evden kovdular ne hakaretler ettiler. Hiç içimden aklımdan gitmiyor.İşlerine yaradığın zaman iyisin yaramadığın zaman kötüsün hastane olayı vardı bazı arkadaşlar biliyor yorum yapmışlardı. Kayınbabamın belediye işlerini yaptım benden iyi gelini yoktu hastaneye götürdüm tüm tahlilleri yapıldı teşhisi konuldu yine benden iyisi yoktu başka hastaneye sevk edildi benimde düşük tehlikem olduğunu öğrendim ve ağrılarım vardı o yüzden Bn götüremem dedm şimdi kaynanam kayınbabam görümcelerim bana düşman oldular arıyorum açmıyorlar bile. Bir kere bile bebeğimi soran olmadı. Şimdi de kayınbabamın ismini koymamı istiyorlar ve iki isim olmasın diye baskı yapıyorlar tek isim olacakmış. Ben şimdi napıyım siz bi akıl verin lütfen 🙏 veeee durumları çok çok iyi olmasına rağmen bizden hiç bir şey beklemeyin çocuğunuzun ihtiyaçlarını siz alın dediler. Buna rağmen kayınbabamın ismi olacakmış 😔 Sinirden ağlıyorum.