Deletedmom_110 030323-brck Ay Allah im şu formda beni ve bebeğimi tanımayan kalmamış hergün yorumlarda bu tür şeylerle karşılaşıyorum 🥰🥰🥰valla yapıyorum canım bebeğim de huysuz uyumayan bir bebek olmasına rağmen maşallah enerjim yerinde bazen pislik kem gözlerin nazarında gelip yorgun düşüp hasta olduğum oluyor ama hastanye hoop bir serum kendime geliyorum🤣🤣
Tuana_ Deletedmom_110 kız leyla nasılsın 🙂🙂😀 bebiş nasıl ne kadarlık oldu Valla buralara girince gözüm seni arıyor bi kaç kez konuştuk senle
AslanBebeginAnnesi Tuana_ ben ıspanak yemeği yapıyorum bebiş için çok sağlıklı demir ve kalsiyum deposu 💜
Zeynepannesilove 030323-brck benimde ordan görüp canım çekti ama kokusu rahatsız etti bugün 😃 anca camları falan açıp yapmak gerek heralde
030323-brck Zeynepannesilove BN evde değil dışarda yeme taraftariyim o yüzden zaten herşeyden tiksindm hic kendimj zorlayamam
Tuana_ 030323-brck kız valla biraz zor oluyor ama zamanla alışıyorsun ya anca uyuynca çamaşır yıka temizlik yap yemek yap anca öyle oluyor
Damla1995 Tuana_ amiinn canm insallah rabbim merhametini vicdanini yok etmesin. Ben mecbur yatiyorum cocuklara eve mutfaga hep o hakim bazen uzuluyorum hatta agliyorum hicbi ise yaramiyorum die.pskoljk gecicek ama kziim dogdugunda insallah hepsi 😔
Tuana_ Damla1995 kız öyle deme bişi olmaz yapsınlar 🙂 Allah razı olsun düşünceli eşlerden Benim eşimde böyle geçen bebişi uyuturken bende uyumuşum bide miğdem bulanıyordu felan yemek de kızartma yapıcaktm sağolsn ben uyurken girmiş yapmış felan Senin neyin var canım zormu geçiyr hamileliğin
Damla1995 Tuana_ dimii nasil guzl surpriz olmusdur sanada motive doluyor insan destekcisi olunca. Benm 3.hamilelgm her birinde sknti yasadim yattim riskten dolayi hep bide usdune bunyemle alakali cok zorlanma sancilanma agri falan yasiyorum. Buda ayni sekilde geciyor riskler atlattm 1 hfta oncrki kontroldede kordon dolandigni ogrendk yine dkktli olucakmisiz ayaklanamadim bi turlu anlican.doktor bile artk diyo senmi nazlisin bebeklerinmi nazli yuzun gulmedi hamiellikten yana 😁onmli olan saglikli olmalari. bi zmn sonrada artik korku oluyo aman sen yat aman yorulma aman bisi olur korkusuyla 9 ayi bitiriyoruz . Insallah kazasiz belasiz 9 ayimiz bundada dolar.
mikaa Taze fasulye yaptım, patates kızarttım, yanına naneli ayran, bir de şerbetim var dünden, annemde börek yapıp gönderdi
Gizem_alan Ayakta duramıyorum ki bisey yapayım tansiyonum düşüyor sürekli canım kocam tost yaptı yedik
sevda_cicegi11 Bettuss_123 dayanamadım cumartesi gününe randevu aldım benimde tek duam sağlıklı olmasi🥺