Tuana_ dimii nasil guzl surpriz olmusdur sanada motive doluyor insan destekcisi olunca. Benm 3.hamilelgm her birinde sknti yasadim yattim riskten dolayi hep bide usdune bunyemle alakali cok zorlanma sancilanma agri falan yasiyorum. Buda ayni sekilde geciyor riskler atlattm 1 hfta oncrki kontroldede kordon dolandigni ogrendk yine dkktli olucakmisiz ayaklanamadim bi turlu anlican.doktor bile artk diyo senmi nazlisin bebeklerinmi nazli yuzun gulmedi hamiellikten yana 😁onmli olan saglikli olmalari. bi zmn sonrada artik korku oluyo aman sen yat aman yorulma aman bisi olur korkusuyla 9 ayi bitiriyoruz . Insallah kazasiz belasiz 9 ayimiz bundada dolar.