Emisse Zehross03 3 haftalıkken üstten gözükmedi haftaya gittim yine üstten gözükmedi alttan gözüktü çok küçük çok yeni dedi korkma kuzum 🧡🧡
Elo211 Bence erken canim biraz daha bekle hem çok küçük bende çok merak ediyordum ama bekledim dun tam 7+0 da gittim çok şükür keseyi de kalp atışını da duydum Rabbim isteyen herkese nasip etsin bizlerde hayırlısıyla kucaklarimiza alalım
_elifmehmet_ Zehross03 maşaallah hem kese hem bebek mi göründü bu kadar erken çok sevindim senin adına 💐
Zehross03 _elifmehmet_ bebek yok kese var sadece 10 gün sonra gel dedi herhalde Bebek’te o zaman görünecek
SnmTrk Zehross03 ben ilk gittiğimde 3600 değerim vardı. Kese gözükmemişti. Alttan bakalım dedi beklemek istedim. 8200de gittim gördük ☺️
Nujinkanat Erken değil bence benim hesaplarıma göre bende 4 haftalıkken görmüşüm görebilir ve betası da iyi