Zehross03 4 + 4 te keseyi görenler varmı kızlar doktora gidecegim bugün betam 3000 lerde alttan bakmadan kese görünürmü acaba siz kacta gördünüz
miraylihayat Zehross03 Keseyi görme ihtimali yüksek ama iki gün daha bekleyin öyşe gidin bence karından görmek istiyosanız
Busradnrcn Zehross03 4+2 deyken değerim 1300lerdeydi ve kese oluşmaya başlamıştı doktorum görmüştü normal ultrasonla
Zehross03 miraylihayat sabredemiyorum iste 3 düsügüm oldugu icin öncesinde simdi baktırayımda görünmezsede napalım zaten haftaya özele aldım randevu kalpatısı icin