Zehross03 _elifmehmet_ bebek yok kese var sadece 10 gün sonra gel dedi herhalde Bebek’te o zaman görünecek
aydangn 6+0 bugün kese ve bebiş göründü çok şükür🙏🏻 Kalp atışı için eylül 20 olarak randevu aldık. Doktor garanti olsun dedi.
aydangn Zehross03 hayır kese ve bebeği gördük herhangi bir sıkıntı yok dedi değerlerimde gayet iyi. Kalp atışı için 9.haftada gel net olarak duyarız dedi.
tecrubesizanneadayi12 Zehross03 dhaa hücreleri yeni oluşuyor büyük ihtimal görmezsiniz ama doktor alttan muayene yaparsa o minnak hücreleri görebilri