Gulbeyazozgul Bilgekpn tam olarak aynıyız canım bende 32+1 deyim dediklerin bende iki güne bir oluyor adet sancısı gibi girip terletiyor tuvaletim var gibi hissediyorum ama tuvalete gidince bişey yok yaşancı sancılar diyorşar ama dayanılmaz olduysa bi nts ye girmende fayda var bence
Ruvyda1 Bende bugün aynılarını yaşadim hatta iki gündür adet ağrısı gibi belime vuran ağrılar var gidip gitmemek arasında kararsız kaldım Gidince alttan muayene edebilirler oda doğumu hızlandırıyor diye duydum
Bilgekpn Ruvyda1 evet kesinlikle 37. Hafta dan önce alttan muayene olmayı reddedin siz kaçıncı hafta dasınız ?
353877 Bilgekpn benimde o haftalarda sancım çıktı canım nts de. Hemen yatış yapıldı 1 gün yattım ve ciğer geliştirici iğne oldum. Her ihtimale karşı gitmelisin doktora
Pineapplee Bilgekpn 24 ten beri doğum pozisyonunda kanala da 32. Haftada girmişti daha erken girmediyse 😂
Damla1995 Bilgekpn gecen hafta bel ve kasik agrisini bende yasasim regl sncisi gbi 30 hactalikti suan 31 im. Yalanci sancilar yokluyor basliyor artik cunki bi onceki hamileligimde boyleydi. Saatlerce surdugunu uyuyamadimi uykumdan uyandimi bilirim.siddetinde artis olmazdi sabit sanci olurdu ama gecmiyoduda nasl gecerdi hic bilmiyorum. ama nst de hcbsy cikmazdi mesela doktorum sansin yokmus erkenden yalanci sanci yasayan gebelerdensin hic bi sancin gorunmuyo bu yasadiklarin normal ne yazikki demisdi bana 🙂
Bilgekpn Nskyhn genelde doğumu tetiklediğini çoğu kişiden duyuyoruz ama hatta muayeneden bi kaç saat sonra doğumu başlayan Bile oluyormuş 😅
Damla1995 Bilgekpn her gebelik bir degil kimisi erkende ineblr ama diklatli olmaniz lazm. Bu durumda kanala inmesinden ziyade rahim agzinin acikligi onemli olur.rahim ahzi acildikca erken dogum riaki olusur cunki.Bol bol yatip dinlenin yoayin fzla hareket etmeyin. Benmde 36 dan snra kanala girerdi doktor normal diyodu. Ama illaki ben zorlaniyodum cati agrisi sancisi baskisi derken haftasi gelir dogum baslardi. Ama yine bile kac hafta duruyodu o skilde. Onmli olan aciklik. Onada dikkat et canim
Didmin Bilgekpn Bende ihmal ettim magnezyumu ama çok çok önemli 32. Hafta açılma oldu 2 gün hastanede kaldım o daha zordu şimdi düzenli içiyorum
Bilgekpn Didmin doktora sordum magnezyumun açılma ile bi alakası olmaz diyor , kemik ağrısı için içilen bi ilaç dedi 😅
Bilgekpn Damla1995 ultrasondan baktı rahim de açıklık var mı dedim biraz var evet dedi 😞 ne yapmam lazım sürekli yatmam mı gerekiyor bu süreçte ?