Bilgekpn hiç tedirgin olma geçen ben de böyle oldum hele ben yürüyemiyordum eşim evde yoktu çok kötüydü dedim kesin geliyor. Eşim hemen eve geldi hastaneye gittik. Nst de bir şey çıkmadı. İdrar verdim kum çıktı. Doktor magnezyum Parol iç vs dedi. Öbür türlü sancın yok dedi. Bazı ağrılar normal dedi. Şimdi 34+4 olduk. Biraz da olsa rahatladım