Bilgekpn Regl ağrısına benzer ağrım var kasıklarım da ve bu ağrı ya uyandım bir de ishalim . Bunlar bana hiç normal şeyler gibi gelmiyor doğuma da daha çok var 🤧 nolucaaaak ? Böyle şikayetleri olupta 38. Haftaya gelenler oldu mu ? Henüz 32+1 günlüğüz
Ezgiiss Bilgekpn ya bu dediklerin bende çok uzun süredir var ağrı sancı. Bende 32 haftalığım. İdrar yolu enfeksiyonu çıktım ve ilerlemiş , bencede doktora görün
Nilssu Bilgekpn 39+2yim ve ben bu dediklerini yaşıyorum bence bi doktora görün canım içinin rahatlaması adına. Belkide yalancı sancılardır ve bağırsakların florası bozulduğu için ishal olmuşsundur gebeliğimde durduk yere çok ishal ve kabız olduğumu biliyorum 😀
myangelson Bilgekpn bir doktora git bence enfeksiyon da olabilir veya doğum sancısı ise durdururlar ilaçlarla telaş yapma Rabbim yardımcın olsun
Hatice-A Bilgekpn ben de 35 haftalığım sancılandım doktorumu aradım gttim baktın yalancı sancı korkma eğer 15 dakikaya bir geliyorsa o zaman kork gel hemen dedi .
Bilgekpn Ezgiiss zaten enfeksiyonum vardı ilaç kullanıyorum onun için şuan bebeğim kanala inmiş o yüzden sancım varmış
minigiminannesi03 Nilssu dun ishalken bugun kabızlık yaşıyorum daha yolun başındayken 9+3 uykusuzliluk
gunes_fgk Aynı problemler bende de vardı hastaneye gittiğimde nst bağlandım ve sancım çıktı. Magnezyum verdiler. Bence gitmelisiniz.
asslii Bende aynı şekil ishal kasılma kasık ağrıları nst de kasılma ve hafif sancı da çıktı sadece dinlenmeye çalışıyorum daha 31 hafatalık olduk yeni
Bilgekpn asslii büyük ihtimalle bana da yat diyecek bende temizlik yapıyordum ondan da böyle olmuş olabilir
Pineapplee Bilgekpn 32. haftamda bende de buna benzer şeyler olmustu bebisin erken gelme ihtimali var demişti doktor bende bi nste ye girp gelmiştim bi sorun yoktu şuan 35 teyim . Bence sizde ya doktorunuza ya bi acile uğrayın