misslavinia1 siz de haklısınız ama doktor eşi olarak bizzat gördüğümü söyleyeyim kadın doğumcu değil eşim ama yine çok yoğun başka bir bölümde çalışıyor. Günde en az 100 hastaya bakıyor ki bazen önceki gün nöbet tutmuş oluyor dinlenmeden ertesi gün devam ediyor. Bir hastaya ayırabileceği vakit en fazla 2 dk oluyor. Çünkü mesai saati bitene kadar yetişmiyor. Evet bazı doktorlar gerçekten kötü davranıyor bu insan olarak onların ayıbı. Ama bunun dışında o kadar çok çalışan insanların gelen hastaya gülümseyerek merhaba diyecek bile hali kalmayabiliyor. O yüzden ben herkese karşı peşin hükümlü olunmaması gerektiğini düşünüyorum. Yani tepkimizi kişilerden ziyade sisteme yöneltmeliyiz neden doktor sayısı az neden insanlar istifa ediyor neden bana yalnızca 2 dakika ayırılıyor şeklinde. Yoksa gerçekten hiç bir şey değişmeyecek