misslavinia1 ben en başından beri devlette hep aynı doktora gidiyorum, randevudan çıkar çıkmaz diğer randevu için mhrsden alarm kuruyorum, ne zaman açılırsa mesaj atıyor. Muayenelerime hep randevulu gittim. Doktorum da artık bana alıştı geçmişimi biliyor. Her gittiğimde kan idrar tahlili, ultrasonda suyuma boyuna kilosuna baş çevresine, kemik yapısına hep bakıyor. Takip formuna düzenli olarak kayıt yapıyor. Doktoruma güvenimden küçük bir ilçede doğum yapmayı düşünüyorum