Fithatunnn Deletedmom_85 bnmde 6 eylül 6. Ay denemem bi umut beklıyorm hla . Eper bu ay olmassa ekimde 1 ay ara verxm o ay hamile kalırsam ikizler burcu olsn istemıyorm 😁
Fithatunnn Bsragrkan bnm 6 Eylül. 6 aydır denıyorm olmuyo herşeyim temiz. Bu ayda olmaz gbi gelıyo akıntım var cünkü akıntı olunca gebe kalınmıyo geçen aylardan tecrübeliyim
Bsragrkan Fithatunnn beyaz akıntı olunca mı olmuyor gebelik a bilmiyordum akıntı olunca oluyor sanıyordum canım
Bsragrkan msaslaner ins canım test yapsan çıkar demi ben sabah bilmediğim bir marka erken gebelik yaptım ama cıkmadı. Olsa çıkardı diyorum bazen ne bilim ya
msaslaner Bsragrkan evet çıkıyo ama geçerse eğer gğnümün geçmesini bekleyeceğim test daha çok üzüyor 🙁
Bsragrkan msaslaner yarın sabah yine yapcam düne kadar daha çok belirti vardı bugün uyku dışında bir şey de yok 🥹