Ilydatsc Bat 5 salı günü kan testi vermiştim 5.67 çıkmıştı bugün iki tane test yaptım ikisi de pozitif yarın tekrar kan vericem ☺️
Deletedmom_85 Bsragrkan yapmadım canım regl gecikirse yaparım diye düşünüyorum. Çünkü genelde adet oluyorum boşuna yapıyorum testleri, sen?
Bsragrkan Deletedmom_85 dün yaptım cıkmadı. Olsa çıkardı. Diyorum ama bugün okudum adet olmuş kızzzz 6 gün sonra test yapıyor pozitif vakalım Allah büyük…
Deletedmom_85 Bsragrkan evet o arkadaş da istiyordu çok rabbim yüzüne güldü. Umut hep var aslında gerçekten🌿
Aysehsdmr Bsragrkan merhaba ben 4 Eylül bat. Gaz kabızlık karın agri göğüs büyümesi bere testimm https://resimyukle.io/r/88DYRFs6zu
dilos011 Bsragrkan canım merhaba gecen aydan konuşmuştuk ben bugub test yaptım pozitif gördüm çok şükür 😂