Bebegim0101 Ben uzun zamandır kullanıyorum, bağışıklığın benim saç köklerime de saldırıyordu hiç vücudumda tüy dahi yoktu şimdi çok şükür herşey eskisi gibi çocuk olmuyordu bağışıklık kabul etmiyordu bakalım hakkımızda hayırlısı bende 3+2 uygulamaya göre henüz tahlil vermedim pazartesi gidicem inşallah güzel sonuçlar alırım. Sana da kucağına almak nasip olsun canım