Zehraumut Bebegim0101 kan verdim ama bu o akıntılar dahada fazlalaştı doktor yoktu ultrasonsan bakamadılar çok korkuyorum şuan psikolojim berbat böyle bir damlayı da geçti az önce gittim dahada çok geldi kapkahverengi
Bebegim0101 Zehraumut zaten ultrasonda birsey gorunmez cnm kan sonucun ne cikti?birde ilac vs vermedilermi kimyasal olabilirmi
Zehraumut Bebegim0101 hiçbirşey vermediler ki tekrar kan aldılar sonuca göre işlem olucak ilk betam 48 ikinci beta 17
Bebegim0101 Zehraumut cnm uzgunum ama kimyasal gebelk geciriyorsun.kanamam gectikten sonra genetik tahlili pihtilasma tahlili yaptir lutfen. Rahim flimi cekil
Burcuer Melike9489 merhaba benimde silik çıktı aynı gün kan verdim 33 çıktı sizin artık oldu mu kimyasal olabilme ihtimali de oluyormuş diye duydum sizde durum nedir doktora giitnşz mi