Bebegim0101 canım yüksek ihtimalle var gözün aydın benimde düşüklerim var ve bu sefer kendimce önlemler aliyorum kan sulandirici hap ve folik asit kullaniyorum pozitifi gordugum andada kan sulandirici igne baslicam hatta hemen doktora gidip progestan da baslasammi diye sorucam tetikte bekliyorum o yuzden lutfen geciktirme yarin git saglik ocagina kan ver hemen basla ilaclarina acaba sen hangi ilaclara baslicaksin