s_sila Bebegim0101 kuzum testte cizgi belirgin bence bekleme kan ver hem kullanman gereken igne ilac varmis tedbirini al korkma hayirlisi olsun insallah
Bebegim0101 s_sila ah gel bide bana sor her seferinde hayal kirikligi yasamaktan bktm artik.Cuma verim olmazsa diyorum bakalm.
Adacan Bebegim0101 zaten gebeliğim varsada 3 kat artmış olsa 6 maksimum 10 falandır HCG böyle çıkması çok normal en iyisi kan vermen. Ki bende asla erken gebelik testlerine inanmıyorum hep kasetle öğrendim para tuzağı :) kaset testler 10hcg ve üstünü ölçer
Bebegim0101 Adacan evet cnm bende hep oglum dahil dusuklerim dahil hep kaset testle ogrendim ve hep adet oncesi ogrenmistim😍2 gun sonra tekrarlayim testi bakalm koyulasma olacakmi dua edin lutfen😍
[silindi] Bebegim0101 canım hamilelik var gözüküyor neden bekliyorsun kan testi ver hemen ilaçlara başla ne kadar erken o kadar iyi senin için düşüklerin varmış
Burcuer Melike9489 merhaba benimde silik çıktı aynı gün kan verdim 33 çıktı sizin artık oldu mu kimyasal olabilme ihtimali de oluyormuş diye duydum sizde durum nedir doktora giitnşz mi
Zehraumut Bebegim0101 benimde aynı çıktı benimde normalde adetim 2 Eylül ama bende bşr beta vermek istiyorum sende ver istersen anca öyle Belli olur bende düşük yaptım
Zehraumut Bebegim0101 valla kuzum yarın gidebilirsek vericem ben köydeyim şuanlık o yüzden zor biraz durumum