Cansuu48 yok canım bende gebelik şekeri. Uzunuz biz eşimle ailemizde yapılı birde ben hiç bulantı, kusma yaşamadım ve çok çeşitli besleniyorum üstelik şeker, çilolata hiç yemiyorum yani hiç canım istemedi bu gebeliğimde. İlk çocuğumda 4 kilo doğmuştu 🥰 benimkiler tombik oluyor ama doğunca sevmesi çok güzel oluyor bal yanakları🤗🤗