Mu28 İki gün sonra öğreneceğiz bakalım 😍 kontrolümüz var. En son bir ay evveldi kontrol bana arası uzun geldi ama siz ne kadar aralıklarla gidiyorsunuz kontrole ?
Mu28 Cns15 ay valla bana son gittiğimde bir ay sonra görüşelim dedi. İşte bakalım gideceğim yarına çekildi randevum birinde idi normalde 😀 32. Haftadayız zaten sanırım bu haftalardan sonra sıklaşacak kontroller
Ysmkrkpln Su an 31+1 iz 1820 gr.. doktorum 4 hafta sonra gel dedi ama cok uzun geldi aralik sizinde oylemi?
findiklibadem Ysmkrkpln bi tehlike yoksa normal bence, ben 31. Haftamdayım her hafta görücem seni dedi mesela su azlığı var bende kontrol için, ama olmasa aydan aya çağırıyordu hep
benito Ysmkrkpln eğer bir sorun yoksa gayet normal kontrol aralığı. Ben de dün 31+1 iken kontrole gittim ve bana da 4 hafta sonra gel dedi. Sonraki kontrolden sonra sıklaşacakmış doğum yaklaştığı için
Egemen_ozgur_annesi Cns15 an itibariyle 32 haftalık olduk ve gündüz doktorda randevum vardı 2200 gram olmuş benim tosbiğim🥰🥰
Cansuu48 Egemen_ozgur_annesi benimki de sizinkiyle ayni nerdeyse 🥰 gebelik şekeriniz var mi acaba. Ben bugun insülin kullanmaya başladım. Bebişimin kilosu normalin bi tık üstündeymiş o da şekerden dolayi sanirim. O yuzden merak ettim siz de de var mi acaba diye